علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 179952
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ تیمی فصل 92-91

با برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ تیمی فصل 92-91

چهره ای 6 تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ تیمی مشخص شد.

 

با برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ تیمی فصل 92-91  چهره 6 تیم برتر این مسابقات مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی، دور برگشت مسابقات لیگ تیمی  روزها ی پنج شنبه و جمعه 19 و 20 اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی استان البرز برگزار شد.

براساس این گزارش از گروه اول این مسابقات تیم های " دانشگاه آزاد اسلامی" با 26 امتیاز ،"ایرانیان شایسته الف" با  24  امتیاز و "کمیته دارت استان البرز الف" با  19 امتیاز به ترتیب در مقام های اول تا سوم قرار گرفتند  و جواز صعود به مرحله نهایی این مسابقات را به دست آوردند.

در گروه دوم نیز تیم های  "شرکت قائم گستره فتوت (سمنان)  با   25  امتیاز ، "اندیشه سبز خزر " با   20 امتیاز  و "ایرانیان شایسته ب" با 20 امتیاز ، نیز موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و به دور بعدی این مسابقات راه پیدا کردند.

نکته حایز اهمیت پیشرفت قابل ملاحظه تمام تیم های حاضر در مسابقات بود که نسبت به دور رفت ورزشکاران تیم ها با بازی های درخشان خود بسیاری از معادلات مسابقات را بر هم زدند.

در پایان جا دارد از سوی انجمن دارت کشور تشکر ویژه ای داشته باشیم از بازیکنان دارت انداز استان البرز به خصوص آقای بهنام نوری مسوول  کمیته دارت این استان که توانستند میزبان بسیار خوبی برای ورزشکاران در مجتمع بسیار زیبای المهدی باشند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com